Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Dla Firm i Instytucji » Korzyści dla Twojej organizacji

Korzyści dla Twojej organizacji

Profesjonalnie przeprowadzone badania Mystery Shopping przynoszą szereg efektów i korzyści w wielu obszarach.

Na ich podstawie obszerny materiał do dalszych analiz uzyska dział HR i szkoleń, marketing i sprzedaż oraz menedżerowie wyższego i niższego szczebla.
SmartCheck - Sprawdź korzyści dla Twojej organizacji!

Sprawdź, jak skorzystasz dzięki SmartCheck®:

 
   
» Wzrost poziomu jakości obsługi klienta i zadowolenia klientów:
  • poprawa poziomu realizacji standardów z zakresu obsługi klienta
  • każdy klient może być tajemniczym klientem – ciągła mobilizacja pracowników
  • klienci chętniej wracają do firmy, gdyż są zadowoleni z jakości obsługi
  • poprawa efektywności rekrutacji i szkoleń dla pracowników

»
Wzrost poziomu zadowolenia pracowników:
  • wzrost motywacji poprzez jasne połączenie wyników badania Mystery Shopping z systemem wynagradzania
  • wnioski z badań służą samodoskonaleniu pracowników
  • wśród pracowników panuje duch pozytywnej rywalizacji


SmartCheck wspiera Twoje działania marketingowe i wyniki sprzedażowe!



»
Zwiększenie liczby klientów oraz obrotów firmy:
  • siła rekomendacji - klienci polecają firmę osobom w swoim otoczeniu, pozytywnie opiniują ją w mediach społecznościowych, częściej korzystają z jej usług
  • cykliczne badania zwiększają skuteczność pracy sprzedawców

» Poprawa wizerunku firmy na rynku:
  • punkty sprzedaży/obsługi klienta stają się „przyjazne” dla konsumentów
  • efektem lepszej obsługi klienta są pozytywne skojarzenia z marką i wysoki stopień jej rozpoznawalności
   



Zapytaj o ofertę »