Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Oferta SmartCheck® » SmartCheck Standard Implementation

SmartCheck Standard Implementation

- wdrożenie standardów obsługi w firmie oznacza przekształcenie zasad udokumentowanych w zasady stosowane w praktyce.



Wdrożenie standardu obsługi w firmie realizowane jest na wielu płaszczyznach i obejmuje m.in.:

SmartCheck Standard Implementation - Wdrażamy standardy obsługi klienta

  • Opracowanie pakietu licencyjnego dla trenerów wewnętrznych:
  • program szkolenia wdrożenia standardów,
  • scenariusz szkolenia – manual trenerski,
  • podręcznik dla uczestników szkolenia,
  • zestaw ćwiczeń i materiałów pomocniczych wraz z instrukcją,
  • pre- i post-testy,
  • narzędzia wdrożeniowe dla standardu: prezentacje, narzędzia oceny stopnia wdrożenia standardu itp.,
  • pendrive z materiałami.

 

  • Przygotowanie trenerów wewnętrznych do prowadzenia szkoleń wdrażających standardy obsługi klienta:
  • przeprowadzenie szkolenia Train-The-Trainers,
  • przeprowadzenie działań superwizyjnych.

 

  • Interaktywne szkolenia dla menedżerów i pracowników liniowych – w wybranych obszarach, np.:
  • etapy obsługi klienta,
  • jakość obsługi klienta (standardy postępowania, zasady ubioru itp.),
  • rozpoznawanie potrzeb klienta, umiejętność aktywnej sprzedaży (cross-selling, up-selling, doradztwo, mówienie językiem korzyści itp.),
  • trudne sytuacje w obsłudze klienta,
  • odniesienie do krajowych i międzynarodowych standardów obsługi klienta.


Oferujemy również usługę opracowania lub modyfikacji standardów obsługi klienta.
   
 
Zapytaj o ofertę »