Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Oferta SmartCheck® » SmartCheck Service Standard

SmartCheck Service Standard

- opracowanie lub przegląd i aktualizacja Księgi Standardów Obsługi Klienta, scenariuszy sprzedażowych, procesów operacyjnych i zarządczych.


Opracowanie firmowych standardów obsługi przy wsparciu ekspertów SmartCheck | DEKRA umożliwia m.in.:

  • zwiększenie sprzedaży poprzez wprowadzenie jasnych, jednolitych zasad działania w zakresie obsługi klienta,

  • budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy i jej przedstawicieli w kontaktach z klientami,

  • poprawę efektywności procesów operacyjnych,

  • dobór skutecznych metod komunikowania i technik sprzedaży ,

  • ocenę potrzeb rozwojowych pracowników przez przełożonych,

  • efektywne prowadzenie rozmów monitorujących i udzielanie informacji zwrotnych.


Oferujemy także usługi wdrażania nowych standardów obsługi klienta w firmie, m.in. poprzez dedykowane szkolenia, warsztaty coachingowe oraz przygotowanie pakietu licencyjnego dla trenerów wewnętrznych.
SmartCheck Service Standard - standard obsługi klienta
   
 
Zapytaj o ofertę »