Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Oferta SmartCheck® » SmartCheck Sales Trainings

SmartCheck Sales Trainings

- szkolenia sprzedażowe (cross- i up-selling, motywacyjne) oraz szkolenia w zakresie obsługi klienta.


W zależności od indywidualnych potrzeb firmy, szkolenia mogą obejmować m.in.:

  • SPRZEDAŻ - techniki sprzedaży, prezentacja oferty / propozycji, aktywna sprzedaż (cross-selling, up-selling, doradztwo) itp.,

 

  • OBSŁUGA KLIENTA - etapy obsługi klienta, standardy obsługi klienta, „pierwsze wrażenie”, trudne sytuacje w obsłudze klienta, zasady ubioru, higieny, krajowe i międzynarodowe standardy obsługi klienta itp.,

 

  • KOMUNIKACJA - komunikacja dopasowana do typu klienta, rozpoznawanie i doprecyzowanie potrzeb klienta (pytania, parafraza), udzielanie informacji, język korzyści, obsługa skarg i reklamacji itp.,

 

  • NEGOCJACJE – zasady i techniki prowadzenia skutecznych negocjacji,

 

  • WARSZTATY MOTYWACYJNE.


Szkolenia realizowane są w odniesieniu do standardów firmowych (jeśli dotyczy) i/lub branżowych.
SmartCheck Sales Trainings - szkolenia sprzedażowe
   
   
Sprawdź, czym wyróżniają się projekty szkoleniowe DEKRA »  
   
   
 
Zapytaj o ofertę »