Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Oferta SmartCheck® » SmartCheck Process Audit

SmartCheck Process Audit

- kompleksowa diagnoza organizacji pod kątem procesów obsługi klienta i sprzedaży.

Audyt procesu realizowany jest w oparciu o tzw. obserwację uczestniczącą, wywiady, analizę dokumentacji oraz wyniki badania Mystery Shopping i/lub badania satysfakcji klienta.


W trakcie obserwacji audytorzy:

  • zadają pytania bezpośrednio osobom, uczestniczącym w procesie sprzedaży na różnych szczeblach zarządzania,

  • obserwują proces obsługi i sprzedaży,

  • przeglądają i analizują organizację pracy personelu,

  • uzupełniają informację na temat konkretnych postaw,

  • zbierają informacje na temat powodów nierealizowania przyjętych w firmie standardów,

  • konfrontują obserwację z różnymi uczestnikami procesu.
SmartCheck Process Audit - Audyt Procesu
 
Zleceniodawca otrzymuje raport, zawierający konkretne wyliczenia i rekomendacje dotyczące zmian w procesach.

Wejście badacza w środowisko osób badanych i identyfikacja od wewnątrz obszarów zdefiniowanych jako kluczowe są głównymi zaletami tej metody badawczej.
   
 
Zapytaj o ofertę »