Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Oferta SmartCheck® » SmartCheck Customer Satisfaction

SmartCheck Customer Satisfaction

- badanie poziomu satysfakcji faktycznych (ostatecznych) klientów Twojej firmy.

W odpowiedzi na potrzeby naszych kontrahentów, SmartCheck stworzył ofertę skierowaną do firm, pragnących poznać opinię swoich klientów ostatecznych.


Przebieg badania:

  • W pierwszej kolejności definiowane są obszary, w których firma chce poznać zdanie nabywców swoich produktów lub usług.

  • Następnie nasi przeszkoleni pracownicy kontaktują się telefonicznie z wybraną grupą i zadają im przygotowane wcześniej pytania.


Dzięki badaniu możliwe jest zdefiniowanie poziomu satysfakcji faktycznych klientów z kontaktu z firmą, przed, w trakcie i po sprzedaży.

Ofertą badania SmartCheck Customer Satisfaction często są również zainteresowani producenci, którzy nie posiadają własnej sieci sprzedaży, ale świadczą usługi gwarancyjne i serwisowe wobec nabywców produktów.


Badanie satysfakcji klienta jest realizowane w naszym firmowym call center, a rozmowy mogą być nagrywane.
SmartCheck Customer Satisfaction - badanie satysfakcji klienta
   
 
Zapytaj o ofertę »