Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Oferta SmartCheck® » SmartCheck Calling

SmartCheck Calling

-  telefoniczne badanie jakości obsługi klienta.

Takiemu badaniu mogą podlegać pracownicy infolinii, call center, ale również doradcy stacjonarni – wszyscy, z którymi można się skontaktować za pomocą telefonu.


Audytor SmartCheck sprawdzi m.in.:

  • czas oczekiwania na połączenie z konsultantem,

  • stopień realizacji standardów odnośnie przeprowadzania rozmowy informacyjnej lub sprzedażowej,

  • język, jakim pracownik komunikuje się z klientem,

  • czy też umiejętność radzenia sobie z tzw. „trudnym klientem”.


Audytor tuż po badaniu wypełnia ankietę. Rezultat badania jest udostępniany klientowi.
SmartCheck Calling
   
 
Zapytaj o ofertę »