Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Oferta SmartCheck® » SmartCheck Audit

SmartCheck Audit

- to jawne badanie w punkcie obsługi klienta firmy.

Audytor po szczegółowym treningu udaje się do placówki. Menedżerowi przedstawia list upoważniający go do przeprowadzenia wizyty.


Zweryfikowane zostają wszelkie aspekty dotyczące wyglądu miejsca obsługi klienta, m.in.:

  • prawidłowość rozmieszczenia materiałów POS,

  • realizacja standardów merchandisingowych,

  • czystość i porządek.


Podczas badania najczęściej wykorzystywany jest aparat cyfrowy; audytor wspomaga się również odpowiednią check listą.


Na płaszczyźnie wizualnej badanie pozwala w szybki, obiektywny i niedrogi sposób porównać globalnie wszystkie oddziały firmy.
SmartCheck Audit
   
 
Zapytaj o ofertę »