Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Oferta SmartCheck®

Oferta SmartCheck®

Badania marketingowe dostarczają menedżerom firmy informacji niezbędnych do podjęcia decyzji odnośnie planowanych działań. Badanie satysfakcji klienta typu Mystery Shopping pomaga zebrać informacje szczególnie cenne w obszarach sieci sprzedaży, marketingu, HR i szkoleń.

W zależności od potrzeb klienta, założonych celów oraz innych specyficznych uwarunkowań, budowany jest zestaw narzędzi wykorzystanych do realizacji badań marketingowych. Dysponujemy doświadczeniem i wiedzą, która pozwala nam precyzyjnie zaproponować odpowiednie rozwiązania...
 

Wybierz optymalne badanie SmartCheck® dla Twojej firmy:

 
SmartCheck Shopping   SmartCheck Calling   SmartCheck Instant Win

SmartCheck

Shopping

 

SmartCheck

Calling

 

SmartCheck

Instant Win

SmartCheck Audit   SmartCheck Mailing   SmartCheck Competition

SmartCheck

Audit

 

SmartCheck

Mailing

 

SmartCheck

Competition

    SmartCheck Sklep Internetowy  

   

SmartCheck

On-line Shopping

 

Zapytaj o ofertę »

         

Wynikiem każdego badania realizowanego przez SmartCheck jest RAPORT, prezentujący zidentyfikowane przyczyny i/lub nieprawidłowości stosowania standardów sprzedaży i obsługi klienta.

 

W ramach oceny „SmartCheck 360 stopni”, oprócz badań typu Mystery Shopping realizujemy także badania i audyty:

         
SmartCheck Customer Satisfaction   SmartCheck Process Audit - audyt procesu sprzedaży i obsługi klienta   SmartCheck Assessment Services - Audyty Specyficznych Wymagań Klienta

SmartCheck

Customer Satisfaction

 

 SmartCheck

Process Audit

 

SmartCheck

Assessment Services

   


 


   

 

  Zapytaj o ofertę »
   
Po zakończeniu badania proponujemy Państwu szeroką gamę działań doradczych, szkoleniowych i coachingowych, ukierunkowanych na doskonalenie sprzedaży, obsługi klienta, kompetencji menedżerskich i efektywności procesów.
 

Zachęcamy do skorzystania z kompleksowej obsługi SmartCheck także po przeprowadzeniu audytu:

 
SmartCheck Service Standard - standard obsługi klienta   SmartCheck Sales Trainings - szkolenia sprzedażowe   SmartCheck Manager Advancement - rozwój kompetencji menedżerskich

SmartCheck

Service Standard

 

SmartCheck

Sales Trainings

 

 SmartCheck

Manager Advancement

SmartCheck Standard Implementation - Wdrażamy standardy obsługi klienta   SmartCheck Sales Coaching - Coaching Sprzedażowy   SmartCheck MBO System - zarządzanie przez cele

SmartCheck

Standard Implementation

 

SmartCheck

Sales Coaching

 

SmartCheck

MBO System

SmartCheck Process Optimization - optymalizacja procesów sprzedażowych   SmartCheck Employee Assessment   SmartCheck Assessment & Development Center

SmartCheck

Process Optimization

 

SmartCheck

Employee Assessment

 

SmartCheck

Development Center

 





     
         Zapytaj o ofertę »