Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Dla Tajemniczych Klientów » Kim jest Tajemniczy Klient?

Kim jest Tajemniczy Klient?

   
Tajemniczy Klient ma wiele nazw: Mystery Shopper, Secret Client, Audytor, Klient Testowy, Tajny Klient, Sekretny Gość, Tajemniczy Pacjent, Obserwator, Złoty Klient, Secret Customer, Mystery Client, Secret User, Service Checker, Mystery Guest, Secret Shopper, Store Checker, Shop Controler, Mystery Customer, Mystery Call, Ghost Client...


Wszyscy spotkaliśmy się kiedyś z mizerną obsługą. Ze znudzoną panią w sklepie obuwniczym, która nie ma zamiaru pomóc klientowi w wyciągnięciu pudełka z jego rozmiarem. Z doradcą bankowym pochłoniętym rozmową z kolegą, podczas gdy kolejka petentów przestępuje z nogi na nogę. Z instruktorem fitness, który nie zwraca uwagi na podopiecznych, bo w trakcie zajęć flirtuje w z jedną z uczestniczek. Z kasjerką, która zamiast kasować zakupy, rozmawia przez telefon o wieczornym spotkaniu.
 

To właśnie poprzez badanie typu Tajemniczy Klient, firma może się dowiedzieć, co się dzieje w jej punktach sprzedaży.

 
SmartCheck - Tajemniczy Klient
Tajemniczy Klient to często człowiek „z misją”. Taka osoba wie, że brak profesjonalnego podejścia i arogancja ze strony obsługi nie są normą i nie powinny mieć miejsca. Oprócz możliwości dorobienia sobie do pensji, w pracy Tajemniczego Klienta ważna jest świadomość tego, że ma się wpływ na wzrost poziomu jakości obsługi nie tylko w swojej okolicy, ale i w całej Polsce.

Tajemniczy Klient nie ocenia i nie interpretuje – jedynie stwierdza fakty, opisuje zdarzenia zastane na miejscu.
   
   
» Sprawdź, jakie cechy powinien mieć Tajemniczy Klient »

» Zostań Tajemniczym Klientem »


Zapytaj o ofertę dla Twojej firmy »