Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Dla Tajemniczych Klientów » Jaki powinien być Tajemniczy Klient?

Jaki powinien być Tajemniczy Klient?

Jeśli chcesz zostać Tajemniczym Klientem SmartCheck®, powinny cechować Cię:

  • obiektywność,
  • dobra pamięć,
  • odporność na stres,
  • umiejętności aktorskie,
  • umiejętność szybkiej adaptacji do warunków,
  • brak uprzedzeń.

W roli audytora SmartCheck (tzw. Mystery Shopper, Secret Client) najchętniej zatrudniamy osoby punktualne, z dobrą dykcją, umiejące poprawnie pisać w języku polskim.

Wykształcenie, wiek, płeć, zawód czy też status materialny zwykle nie są istotne, chyba że scenariusz badania wyraźnie wyklucza którąś z grup.

Ogromnym atutem, a najczęściej też warunkiem współpracy jest „niewyróżnianie się”. Podczas badania należy maksymalnie odwzorować ścieżkę postępowania zwykłego klienta firmy, dlatego niewskazany jest wygląd czy też zachowanie odbiegające od przeciętnego.
Jaki powinien być Tajemniczy Klient?
   
» Zostań Tajemniczym Klientem SmartCheck »