Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Aktualności

Aktualności

23.05.2016 - Tajemniczy klient kupuje mieszkanie…


Czytaj więcej...

Jesteś deweloperem budowlanym? SmartCheck przeprowadzi na Twoje zlecenie badania jakości obsługi klienta…

15.03.2016 - Zrób sobie i klientom prezent na Światowy Dzień Konsumenta


Czytaj więcej...

Zobacz, dlaczego każda uwaga i skarga klienta jest naprawdę ważna oraz jak zwiększyć poziom zadowolenia i lojalności swoich klientów - i pracowników.

08.02.2016 - Czy mała sieć sklepów może skorzystać z badania Mystery Shopping?


Czytaj więcej...

Mam tylko kilka sklepów. Czy Mystery Shopping jest dla mnie? - Poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane specjalistom SmartCheck przez właścicieli małych sieci handlowych.

19.11.2015 - Szkolenia i doradztwo SmartCheck


Czytaj więcej...

Popraw jakość obsługi w Twojej firmie ze SmartCheck!

Badania • Szkolenia • Doradztwo

19.10.2015 - SmartCheck dla wypożyczalni i sieci serwisów samochodowych


Czytaj więcej...

Prowadzisz wypożyczalnię samochodów? Sieć serwisów motoryzacyjnych? Sklep z częściami zamiennymi?

Tajemniczy Klienci SmartCheck pomogą Ci zweryfikować jakość obsługi.

17.08.2015 - Dlaczego klienci wracają do SmartCheck?


Czytaj więcej...

Badania marketingowe przez część firm traktowane są jako jednorazowe inicjatywy. Stosowane są zwykle gdy spada sprzedaż, konkurenci widocznie nas wyprzedzają oraz w przypadku zmiany osoby zarządzającej, która chce poznać aktualną sytuację.

20.07.2015 - Kup prezent ze SmartCheck


Czytaj więcej...

SmartCheck realizuje badania marketingowe dla międzynarodowej firmy, oferującej sprzedaż zestawów podarunkowych.

29.06.2015 - SmartCheck bada sieć pralni chemicznych


Czytaj więcej...

Oddajesz ubranie do czyszczenia?
Miej pewność najwyższej jakości usług – i obsługi!

12.05.2015 - Czy klienci nie lubią kawiarni sieciowych?


Czytaj więcej...

Kawiarnie sieciowe. Jak są postrzegane i dlaczego?

27.04.2015 - Tajemniczy Klient. Modny Klient.


Czytaj więcej...

SmartCheck podpisał nowe umowy ze znanymi sieciami odzieżowymi…

Strony: 1 - 2 - 3 - 4 - 5