Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Aktualności » 13.06.2017 - Mystery Shopping w sklepach z częściami samochodowymi

13.06.2017 - Mystery Shopping w sklepach z częściami samochodowymi

 
 

Badanie jakości obsługi w sklepach z autoczęściami

 

Części lub akcesoria samochodowe to produkty, które nie należą do najtańszych, więc powinny wyróżniać się trwałością i wysoką jakością wykonania, aby służyć przez odpowiednio długi czas. Ich zakup nie dla każdego kierowcy jest prostą sprawą, ponieważ nie każdy właściciel samochodu posiada wiedzę dotyczącą mechaniki swojego pojazdu. Stąd też ważne jest, aby sprzedawca w sklepie z artykułami motoryzacyjnymi we właściwy sposób doradził wybór najbardziej odpowiedniego podzespołu. Tajemniczy Klienci SmartCheck sprawdzają, jak personel punktów oferujących części samochodowe wywiązuje się z tego zadania.

Badanie SmartCheck w sklepie motoryzacyjnym


Tajemniczy Klient odwiedza jeden ze stacjonarnych sklepów motoryzacyjnych na terenie Polski. Pracownika pyta o cenę i dostępność wybranej części zamiennej do modelu samochodu określonej marki. Tajemniczy Klient sprawdza też, czy pracownik poleca konkretnych producentów części samochodowych oraz w jaki sposób uzasadnia wskazanie właśnie tych, a nie innych firm. Wizyta w sklepie może zakończyć się zakupem przez Tajemniczego Klienta wybranych produktów, o ile spełniają one jego lub jej oczekiwania.

Czemu służy badanie Tajemniczego Klienta w punkcie sprzedaży części samochodowych?


W trakcie badania Mystery Shopping SmartCheck Tajemniczy Klient ocenia jakość obsługi oraz profesjonalizm personelu sklepu z autoczęściami. Sprawdza, czy sprzedawca udziela porad odnośnie poszukiwanych przez klienta części w sposób zbieżny z oczekiwaniami osoby zainteresowanej zakupem. Badanie pozwala również dowiedzieć się, w jaki sposób sprzedawcy polecają produkty konkretnego producenta oraz jakiego rodzaju argumentacji używają, aby zachęcić do zakupu części tej konkretnej marki. Ponadto badanie Mystery Shopping służy sprawdzeniu, czy sprzedawcy prowadzą w trakcie rozmowy z klientem działania z zakresu cross-sellingu, tj. czy i w jaki sposób zachęcają do zakupu innego produktu z asortymentu sklepu.

Korzyści z badania Mystery Shopping dla właścicieli sklepów z autoczęściami


Dzięki badaniu Tajemniczego Klienta SmartCheck właściciele stacjonarnych sklepów z częściami samochodowymi uzyskują kompleksowe informacje na temat poziomu profesjonalizmu swoich pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż oraz jakości prowadzonej przez nich obsługi klienta. Mogą dzięki temu wprowadzić działania służące ich polepszeniu (np. szkolenia), jeśli wyniki badania pokażą, że są one konieczne.

Właścicieli sklepów, punktów usługowych lub lokali gastronomicznych zainteresowanych usprawnieniem i ulepszeniem poziomu obsługi klienta swojego biznesu zapraszamy do kontaktu ze SmartCheck.

 

Zapraszamy do współpracy!

 
Tel.: +48.502-765-112
e-mail: SmartCheck@SmartCheck.pl
 

Zobacz więcej ...