Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Aktualności » 23.11.2017 - Mystery Shopping w księgarniach

23.11.2017 - Mystery Shopping w księgarniach

 

Długie deszczowe wieczory i nieprzyjemna aura na zewnątrz sprawiają, że wielu z nas w ciągu dnia nie marzy o niczym innym, niż o zaszyciu się pod kocem z kubkiem herbaty lub kakao i książką. Zanim jednak taka wizja będzie miała szansę się ziścić, należałoby zaopatrzyć się w odpowiednio pasjonującą lekturę. W tym właśnie pomagają Tajemniczy Klienci DEKRA SmartCheck, sprawdzając poziom obsługi klienta w księgarniach.

 

Według raportu Biblioteki Narodowej, w zeszłym roku 63% Polaków nie przeczytało ani jednej książki (źródło). Powody są różne: brak czasu, wysokie ceny książek, niechęć do korzystania z bibliotek… Przy tak niskim zainteresowaniu literaturą, ważne jest, aby nie zniechęcać osoby będącej na ostatnim etapie procesu prowadzącego do kupna książki – nie tylko podjęła taką decyzję, ale przekroczyła już próg księgarni.


Tajemniczy klient w księgarni

Podczas badania Tajemniczy Klienci Smartcheck sprawdzają poziom obsługi klienta. Zadaniem księgarza jest zarekomendować pozycję książkową mogącej zainteresować danego klienta, odnaleźć odpowiedni tom na półce, czy też zaproponować zamówienie książki na życzenie klienta, w przypadku gdy nie jest dostępna na miejscu. Bardzo mile widziane jest także zaproponowanie innych produktów z asortymentu księgarni – gier, albumów czy pomocy naukowych (cross selling).

Oprócz samej jakości obsługi Tajemniczy Klient zwraca też szczególną uwagę na prezentację asortymentu księgarni i inne aspekty wizualne: czystość, czytelne oznaczenie kategorii, według których poukładany jest księgozbiór, oznaczenie aktualnych promocji i widoczność cen na produktach.

Co daje przeprowadzenie badania Mystery Shopping?


Wnioski z przeprowadzonego w księgarni auditu Mystery Shopping mogą pomóc we wprowadzeniu udoskonaleń – przeszkoleniu pracowników, zmiany prezentacji asortymentu czy zaopatrzenia księgarni.

Dołącz do naszych zadowolonych Klientów!


Tel.: +48.502-765-112
E-mail: SmartCheck@SmartCheck.pl

Zobacz więcej ...