Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Aktualności » 23.04.2018 - Lataj i zarabiaj!

23.04.2018 - Lataj i zarabiaj!

 
 

Badania jakości obsługi w punktach usługowych na lotniskach

 

Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji badań MysteryShopping na polskich lotniskach: od kwietnia do czerwca br.


Jest to kolejna edycja projektu, realizowanego przez SmartCheck od 2015 roku. Badanie polega na odwiedzinach Tajemniczego Klienta w punktach gastronomicznych i usługowych na wybranych lotniskach. Do tej pory jakość obsługi klienta sprawdzano już między innymi na lotniskach w Polsce (Gdańsk, Poznań, Warszawa, Rzeszów) oraz w innych krajach UE.


Tajemniczy Klienci sprawdzają punkty usługowe pod kilkoma względami:


- wyglądu punktów usługowych m.in. czystości, ekspozycja asortymentu, ekspozycja marki,

- prowadzenia rozmowy sprzedażowej (w tym rozpoznanie potrzeb klienta, przedstawienie oferty adekwatnej do potrzeb, sposób polecania produktów itp.),

- finalizacji sprzedaży.


Kto może zostać Tajemniczym Klientem?


Do współpracy zapraszamy osoby, które posiadają już bilet na połączenie lotnicze z danego lotniska, od kwietnia do czerwca br. Ich rola zaczyna się po odprawie biletowej. Oczekując na odlot Tajemniczy Klient odwiedza wskazane punkty gastronomiczno-usługowe znajdujące się w strefie bezcłowej i korzysta z ich usług.


Czytaj więcej »






Eksperci SmartCheck polecają połączenie badania we wszystkich kanałach komunikacji, dzięki czemu uzyskacie Państwo kompleksową informację, która pomoże zdefiniować wszystkie słabe i mocne strony procesu sprzedażowego.


Uzupełnieniem badania „Tajemniczy Klient” może być badanie satysfakcji klientów firmy, przegląd lub opracowanie Księgi Standardów Obsługi Klienta i scenariuszy sprzedażowych oraz szkolenia w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.
 
 

Zapraszamy do współpracy!

 
KONTAKT »
 
 

Zobacz więcej ...