Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Aktualności » 11.09.2017 - Badanie jakości obsługi klienta w placówkach medycznych

11.09.2017 - Badanie jakości obsługi klienta w placówkach medycznych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sposób, w jaki pacjenci są obsługiwani w trakcie rejestracji, jest nierzadko równie ważny dla budowy pozytywnego wizerunku przychodni w oczach pacjenta, jak atmosfera i poziom profesjonalizmu podczas badania lub zabiegu.


Cel badania Mystery Shopping w placówkach medycznych

Tajemniczy Klient udaje się do przychodni lub innej placówki medycznej, aby zarejestrować się na wizytę u lekarza specjalisty lub zabieg. W trakcie rozmowy z pracownikiem punktu rejestracji auditor SmartCheck bada, czy przestrzegane są obowiązujące w organizacji standardy jakości w zakresie obsługi klienta.

Co podlega badaniu przez Tajemniczego Klienta


Podczas badania Mystery Shopping Tajemniczy Klient sprawdza, czy osoba odpowiedzialna za rejestrację wizyt była wobec niego – jako pacjenta - życzliwa i uprzejma oraz czy wykazywała się empatią i zrozumieniem. Auditor zwraca także uwagę na to, czy pracownik dysponuje odpowiednią wiedzą i jest w stanie udzielić pacjentowi informacji odnośnie zabiegu oraz rozwiać wszelkie wątpliwości związane z planowaną wizytą. Tajemniczy Klient sprawdza także, czy podczas kontaktu pracownik przychodni informuje o innych usługach medycznych z oferty placówki.

Korzyści z badania Mystery Shopping SmartCheck


Rezultatem kontroli SmartCheck jest szczegółowy raport przekazywany Klientowi, zawierający kompleksowe informacje nt. jakości obsługi świadczonej przez pracowników. Zdobyta w ten sposób wiedza pozwala na wprowadzenie działań doskonalących (np. szkoleń pracowniczych) w tych obszarach, gdzie taka reakcja jest konieczna.

Placówki medyczne chcące usprawnić poziom obsługi klienta zachęcamy do kontaktu z nami.

Dołącz do naszych zadowolonych Klientów!


Tel.: +48.502-765-112
E-mail: SmartCheck@SmartCheck.pl

Zobacz więcej ...