Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Aktualności » 26.01.2018 - Badanie jakości obsługi klienta w najczęściej odwiedzanych sklepach

26.01.2018 - Badanie jakości obsługi klienta w najczęściej odwiedzanych sklepach

Tajemniczy Klienci SmartCheck przeprowadzają badania w sklepach spożywczych. Dzięki ich wynikom, właściciele zarówno mniejszych sklepików, jak i większych sieci marketów mogą dowiedzieć się co zrobić, by przyciągnąć klienta na kolejne zakupy, pomimo dużej konkurencji na rynku.


Sklepy spożywcze to szczególny typ obiektów handlowych – korzysta z nich praktycznie każdy, większość z nas kilka razy w tygodniu, natomiast to, ilu klientów odwiedza dany sklep, zależy od jego lokalizacji, przyzwyczajenia klientów, czy ich osobistych preferencji. Trudno zatem w spektakularny sposób wyróżnić się na rynku.


Przebieg badania Mystery Shopping

Badanie SmartCheck w sklepie spożywczym to przede wszystkim sprawdzenie spełnienia podstawowych wymogów dot. standardów systemu HACCP, który jest obowiązkowy dla wszystkich przedsiębiorstw sektora spożywczego. Tajemniczy Klient zwraca uwagę, czy na wszystkich stoiskach, na których towar podaje sprzedawca używane są rękawiczki, czy osoby obsługujące takie stoiska mają nakrycia głowy oraz czy nie noszą biżuterii, która mogłaby przez przypadek znaleźć się w zakupach klienta.

Oczywiście nie tylko spełnienie podstawowych norm higienicznych wpływa na ogólne zadowolenie klienta z wizyty w sklepie. Podczas badania Mystery Shopping auditor zwraca także uwagę na schludny wygląd pracowników, to czy noszą firmowe uniformy, identyfikatory. Zadaje pracownikom pytania o szczegóły dotyczące asortymentu lub lokalizacje poszczególnych produktów na półkach, sprawdzając jednocześnie dostępność obsługi na terenie obiektu, sprawność ich pracy, chęć pomocy i uprzejmość.

Chociaż na komfortową wizytę w sklepie spożywczym główny wpływ ma obsługa, Tajemniczy Klienci SmartCheck sprawdzają także wygląd sklepu, czystość, sposób ekspozycji towarów na półkach, informacje o produktach, oznaczenie aktualnych promocji i widoczność cen.

 

Dlaczego warto zaprosić Tajemniczego Klienta do swojego sklepu?


Raport sporządzony na podstawie ankiety wypełnionej przez Tajemniczego Klienta po wizycie w sklepie spożywczym, może ujawnić duży potencjał do doskonalenia, pokazać w jakich obszarach warto przeszkolić pracowników oraz na co zwrócić uwagę w przyszłości, aby przyciągnąć do siebie większą rzeszę zadowolonych klientów.

 

Zapraszamy do współpracy!


Tel.: +48.502-765-112
E-mail: SmartCheck@SmartCheck.pl

Zobacz więcej ...