Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Aktualności » 27.07.2017 - Badanie jakości obsługi klienta na wakacjach

27.07.2017 - Badanie jakości obsługi klienta na wakacjach

 
 

Korzystając z sezonu wakacyjnego i dużego ruchu w miejscowościach turystycznych, Tajemniczy Klienci SmartCheck sprawdzają jakość obsługi hotelowej i restauracyjnej.

 

Kto może skorzystać z oferty?

Tajemniczy Klienci weryfikują poziom jakości obsługi w miejscach oferujących nocleg ze śniadaniem, restauracjach z menu obiadowym i kolacyjnym oraz barach. Usługa SmartCheck Mystery Shopping przeznaczona jest zarówno dla firm działających w miejscowościach turystycznych jak i tych, które wysoką jakością swoich usług chcą przyciągnąć większą liczbę klientów. W dobie natychmiastowego dzielenia się swoją opinią w Internecie, wysoki poziom usług może skutecznie przyciągnąć gości nawet z odległych zakątków.

 

Co sprawdzają Tajemniczy Klienci SmartCheck?

 

W hotelach:

- obsługę w recepcji, jakość zameldowania i wymeldowania
- standard pokoju, jego wyposażenie
- czystość na terenie całego obiektu
- jakość wyżywienia.

W restauracjach i barach:

- jakość obsługi kelnerskiej
- znajomość menu i zdolność do udzielenia informacji na temat pozycji w nim wymienionych
- czas podania i jakość serwowanych potraw
- czystość w lokalu.

Auditorzy sprawdzają wszelkie aspekty pobytu w danym miejscu, korzystając z jego atrakcji tak jak każdy inny urlopowicz. Wyróżnia ich jedynie to, że w istocie nieustannie testują scenariusze jakie mogą mieć miejsce podczas obsługi nawet najbardziej wymagających klientów.

Kontrola SmartCheck informuje właścicieli o faktycznym stanie jakości obsługi klienta w ich obiektach. W przypadku niezadowalającego rezultatu pozwala skorygować składające się na nią procesy.

 

Dołącz do naszych zadowolonych Klientów!

 

Tel.: +48.502-765-112
e-mail: SmartCheck@SmartCheck.pl
 

Zobacz więcej ...