Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Aktualności

Aktualności

03.07.2018 - DEKRA wśród Brylantów Polskiej Gospodarki 2017


Czytaj więcej...

Brylanty Polskiej Gospodarki przyznawane są firmom które osiągnęły wartość rynkową większą niż 40 mln zł.

23.04.2018 - Lataj i zarabiaj!


Czytaj więcej...

SmartCheck bada jakość obsługi klienta na polskich lotniskach.

Masz bilet na lot w terminie: kwiecień - czerwiec 2018? Zgłoś się do nas i zarabiaj!


20.04.2018 - Rola sztucznej inteligencji w sektorze RETAIL


Czytaj więcej...

Ekspert DEKRA o humanoidalnej przyszłości rynku handlowego na łamach Magazynu Galerie Handlowe

26.01.2018 - Badanie jakości obsługi klienta w najczęściej odwiedzanych sklepach


Czytaj więcej...

Tajemniczy Klienci SmartCheck przeprowadzają badania w sklepach spożywczych. Dzięki ich wynikom, właściciele zarówno mniejszych sklepików, jak i większych sieci marketów mogą dowiedzieć się co zrobić, by przyciągnąć klienta na kolejne zakupy, pomimo dużej konkurencji na rynku.

23.11.2017 - Mystery Shopping w księgarniach


Czytaj więcej...

Długie deszczowe wieczory i nieprzyjemna aura na zewnątrz sprawiają, że wielu z nas w ciągu dnia nie marzy o niczym innym, niż o zaszyciu się pod kocem z kubkiem herbaty lub kakao i książką. Zanim jednak taka wizja będzie miała szansę się ziścić, należałoby zaopatrzyć się w odpowiednio pasjonującą lekturę. W tym właśnie pomagają Tajemniczy Klienci DEKRA SmartCheck, sprawdzając poziom obsługi klienta w księgarniach.

16.10.2017 - 8. Gala konkursu PRCH Retail Awards


Czytaj więcej...

12 października br. w Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej po raz ósmy wręczono nagrody Polskiej Rady Centrów Handlowych. DEKRA Certification pełniła funkcję partnera badawczego konkursu.

09.10.2017 - Tajemniczy Klienci SmartCheck badają jakość obsługi w aptekach


Czytaj więcej...

Jesień już w pełni, a to oznacza początek sezonu infekcji górnych dróg oddechowych. Tysiące osób znów częściej zacznie odwiedzać apteki, aby zakupić leki pomagające w walce z przeziębieniami i grypą. Tajemniczy Klienci SmartCheck sprawdzali poziom jakości obsługi w aptekach w Polsce.

13.09.2017 - Uwaga! Oszust podszywa się pod SmartCheck!


Czytaj więcej...

W jednym z portali ogłoszeniowych pojawiły się NIEPRAWDZIWE ogłoszenia o pracę dla Tajemniczych Klientów.

Prosimy o zapoznanie się z załączoną informacją oraz o dokładną weryfikację ogłoszeń.

11.09.2017 - Badanie jakości obsługi klienta w placówkach medycznych


Czytaj więcej...

Zbliżająca się jesień to okres w roku, gdy – z powodu przeziębień lub innych dolegliwości – częściej odwiedzamy placówki medyczne. Na jakim poziomie znajduje się jakość obsługi pacjentów przez pracowników rejestracji w przychodniach? Sprawdzają to Tajemniczy Klienci SmartCheck.

27.07.2017 - Badanie jakości obsługi klienta na wakacjach


Czytaj więcej...

Tajemniczy Klienci odwiedzają polskie miasta, by zadbać o wysoką jakość wakacyjnego wypoczynku klientów hoteli, restauracji i barów.

Strony: 1 - 2 - 3 - 4 - 5