Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.


Jesteś tutaj: DEKRA » Aktualności

Aktualności

16.11.2017 - 17 listopada - wyjazd integracyjny


Czytaj więcej...

17 listopada 2017 - wyjazd integracyjny pracowników DEKRA.
Zapraszamy do kontaktu w poniedziałek, 20 listopada!

16.10.2017 - 8. Gala konkursu PRCH Retail Awards


Czytaj więcej...

12 października br. w Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej po raz ósmy wręczono nagrody Polskiej Rady Centrów Handlowych. DEKRA Certification pełniła funkcję partnera badawczego konkursu.

09.10.2017 - Tajemniczy Klienci SmartCheck badają jakość obsługi w aptekach


Czytaj więcej...

Jesień już w pełni, a to oznacza początek sezonu infekcji górnych dróg oddechowych. Tysiące osób znów częściej zacznie odwiedzać apteki, aby zakupić leki pomagające w walce z przeziębieniami i grypą. Tajemniczy Klienci SmartCheck sprawdzali poziom jakości obsługi w aptekach w Polsce.

13.09.2017 - Uwaga! Oszust podszywa się pod SmartCheck!


Czytaj więcej...

W jednym z portali ogłoszeniowych pojawiły się NIEPRAWDZIWE ogłoszenia o pracę dla Tajemniczych Klientów.

Prosimy o zapoznanie się z załączoną informacją oraz o dokładną weryfikację ogłoszeń.

11.09.2017 - Badanie jakości obsługi klienta w placówkach medycznych


Czytaj więcej...

Zbliżająca się jesień to okres w roku, gdy – z powodu przeziębień lub innych dolegliwości – częściej odwiedzamy placówki medyczne. Na jakim poziomie znajduje się jakość obsługi pacjentów przez pracowników rejestracji w przychodniach? Sprawdzają to Tajemniczy Klienci SmartCheck.

27.07.2017 - Badanie jakości obsługi klienta na wakacjach


Czytaj więcej...

Tajemniczy Klienci odwiedzają polskie miasta, by zadbać o wysoką jakość wakacyjnego wypoczynku klientów hoteli, restauracji i barów.

13.06.2017 - Mystery Shopping w sklepach z częściami samochodowymi


Czytaj więcej...

Sklepy oferujące części i akcesoria motoryzacyjne to kolejne punkty handlowe, w których badania jakości obsługi przeprowadzają Tajemniczy Klienci SmartCheck®.

30.05.2017 - Badanie jakości obsługi w sklepach z odzieżą i bielizną dla kobiet


Czytaj więcej...

Tajemniczy Klienci SmartCheck® tym razem przeprowadzili badania w punktach handlowych oferujących ubrania i bieliznę dla kobiet. Miały one na celu ocenę profesjonalizmu sprzedawców oraz jakości świadczonych przez nich usług.

20.03.2017 - Sprawdzanie jakości obsługi klienta w punktach RTV i AGD


Czytaj więcej...

SmartCheck bada jakość obsługi klienta w placówkach i punktach handlowych oferujących sprzęt RTV i AGD.

23.02.2017 - Badanie jakości rozmów kwalifikacyjnych


Czytaj więcej...

SmartCheck wykorzystuje Mystery Shopping w badaniu jakości rozmów kwalifikacyjnych.

Strony: 1 - 2 - 3 - 4